wtorek, 1 września 2015

Robienie bluzek



 
z koła wciąga. Przekonały się o tym osoby, które spróbowały je wykonać. Moja kolejna bluzka powstała na drutach 6mm z bawełny z której robiłam dużą kolorową. Potrzebowałam na nią 2 motki Miss Batik Alize kolor nr 3713 i motek kordonka Maxi szaro wrzosowy kolor 6307.  Przerabiałam kordonek i bawełnę razem.
Dziękuję za maile i zdjęcia bluzek, które mi przysłaliście. Obrazują one, że bluzkę można robić z różnych włóczek, można wzór przedłużyć i wykonać sukienkę. Co najważniejsze bluzka doskonale prezentuje się na każdej sylwetce.

8 komentarzy:

  1. Każda bluzka, inna niepowtarzalna, ładna. Kuszą i to bardzo:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności :) zastanawiam się, jakby wyszło z kwadratu, a nie koła...
    pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kwadracie będzie w następnym poście ale już jesiennie,
      pozdrawiam

      Usuń
    2. no to nie mogę się doczekać :)
      pozdrawiam
      Alicja

      Usuń
  3. Fantastyczna bluzka. Nie wiem czy mi wyjdzie, ale z pewnościa sie jej podejmę :)
    Zapraszam do mnie :) http://agnila-szydelkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń