poniedziałek, 29 grudnia 2014

Tył


tego swetra miał być wydłużony -  na kształt letnich pasikoników. W całości robiony jest ściegiem francuskim. Górne zdjęcia pokazują sweter przed praniem,  dolne - ze śniegiem -  po praniu. Sweter trochę się rozciągnął.  Dół swetra i rękawów robiony jest podwójną nitką. Podobnie cała plisa swetra. Przód, tył i plisę robię w jednym ciągu. Środek swetra i raglanowa góra robiona była pojedynczą nitką i ta część swetra najbardziej się rozciągnęła. Górna plisa dobrze się zawija tworząc szalowy kołnierz. Sweter leży doskonale. Podwójna nitka na dole - dobrze go obciąża. Robiłam na drutach 8mm. Zużyłam na niego 8 motków turkusowej 100% wełny Merinos Inter - foxWystarczyło na czapkę i sznurek do przewiązania.
Na dole dodałam jako drugą nitkę ciemniejszy turkus.
Sukienkę pokazywałam już tu dwa lata temu.

14 komentarzy:

  1. Piekny !!! Podziwiam Ciebie za Twoje pomysly i czas w ktorym powstaja te nowe swetrzyska !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle piękny:) Jestem stałą obserwatorką Pani prac. Są dla mnie inspiracją. Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku. Zapraszam do obejrzenia moich prac na Faceboku- Mariza Rękodzieło. Monika Kołataj

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jaki on musi być ciepły. Pięknie grubaśny :) Pomysł z tym dłuższym tyłem super.
    Pozdrawiam- Jola.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, swetr jest przesliczny czy moge poprosic o podpowiedz jak go zrobic dziekuje i pozdrawiam - ola

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowny! no i ładnemu we wszystkim ładnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, jak zwykle podziwiam Twoje super udziergi i zastanawiam się kiedy Ty to wszystko robisz???
    Mam taką osobistą prośbę - podpowiedz nam, jak robić te skrócone rzędy, żeby nie było dziurek??? Ja próbuję i próbuję oczywiście podpatrując tu i tam, ale ciągle nie jest tak. Czy może jakiś kursik mogłabyś zrobić i zdradzić swój sposób???
    Pozdrawiam gorąco i noworocznie
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciepły. śliczny, w zestawieniu z sukienką - rewelacja. Odwiedzam, podziwiam, podglądam. Dzięki Temu Miejscu czasem porzucam szydełko na rzecz drutów. Pozdrawiam ciepło :) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.net-a-porter.com/alfresco/nap/webAssets/webPage/top-nav-extended/marketing/clothing/2014/12/24/global/en/promo.jpg

    Z pewnością ma Pani własne inspiracje, ale jak tylko zobaczyłam ten sweter - pomyślałam o Pani:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak pięknie wygląda na na Pani :)
    pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Oba ostatnie swetry wspaniałe. Dziękuję za odpowiedź na moje pytania. Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku z drutami.

    OdpowiedzUsuń
  11. ¦¦¦(¯`:´¯)¦Feliz Ano Novo!!!
    ¦¦(¯ `•.\/.•´¯)¦¦¦??Um Ótimo 2015
    ¦(¯ `•.(?).•´¯)¦(¯`:´¯) para você e toda a tua família!
    ¦¦(_.•´/\`•._)(¯ `•.\/.•´¯) Siga o blog
    ¦¦¦ (_.:._).¦(¯ `•.(?).•´¯) Deixe seu comentário
    ¦¦¦(¯`:´¯)¦¦(_.•´/\`•._) Teremos o maior prazer em
    ¦(¯ `•.\/.•´¯)¦¦(_.:._). responder
    ¦(¯ `•.(?).•´¯)¦¦¦¦ Deixe seu blog e email
    ¦¦(_.•´/\`•._)¦¦ Para que possamos
    ¦¦¦(_.:._)¦¦¦¦¦ retribuir a visita.

    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, podziwiam i w 2015 wielu uroczych i ciekawych pomysłów życzę:)Pozdrawiam cieplutko, biało

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję i podziwiam Pani swetry ja robię je już 30 lat ,ale takich nie umiem .Jak by Pani mogła mi podpowiedzieć jak zrobić tak fajnie spuszczany tyl,przód i rękawy na jednym druci to byłabym bardzo wdzięczna .serdecznie pozdrawiam.Ruminianka blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten turkusowy, uwielbiam ten kolor. A ta czapka do tego, super! Moja Pantera różowa już gotowa. dziękuję za inspiracje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń