niedziela, 16 września 2012

To kolejna próba

 zrobienia swetroneski - swetra na wzór skórzanej ramoneski. Zamek mógłby być dłuższy i spinać górne klapy ale zamiast tego jest   chusteczka , którą można ocieplić szyję. Sweter zrobiony jest z połączonych ze sobą  trzech nitek - dwie to 100%, gryząca polska wełna      (kupuję ją w sklepie z wyrobami z wełny pod Rondem Jagiellonów w Bydgoszczy, gdzie kupić taką wełnę w internecie niestety nie wiem - może ktoś z odwiedzających bloga wie)  i nitka  zielonego akrylu. Akryl jest w trzech odcieniach -
- różnych producentów Interfox, Red Heart - wykorzystałam resztki . Robiłam na okrągłych  drutach nr 9.






Tym razem swetroneska ma również kieszenie.


15 komentarzy:

  1. Znakomity efekt.Masz dar dziewczyno.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna swetroneska.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja! w sam raz na jesienne spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie kolorków, a Ty Dorotko wygładzasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo mi się podobają Twoje wielonitkowe swetry. Efekty kolorystyczne są wyjątkowe i za każdy razem bardzo udane.
    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Dorotko za odpowiedź na temat wełny. :) Do Bydgoszczy mam niestety daleko, poszukam może w Warszawie. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !
    Świetny pomysł.
    Rewelacyjnie na Tobie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy projekt a jak się robi z takiej grubej włóczki? pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co wstawiacie pytania i komentarze, skoro Dorota i tak na nie wogole nie reaguje. A swetry sa przecietne i na jedna modle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Drutowiczka chyba z innymi "drutami" ma do czynienia i chyba coś jej oczy zalewa, skoro wszystkie swetry są na jedną modłę. A gdyby umiała czytać to by znalazła odpowiedzi na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. No, coraz fajniejsze pomysły! :)
    PS. Długo mnie nie było - świetna fryzurka!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może zakompleksiona "Drutowiczka" pochwali się swoimi pracami?
    Polska owcza wełna do nabycia w Zakopanem na targu: podwójnie skręcana - 35 zl/kg, pojedyncza - 30 zl/kg. Do nabycia w kolorach: ecru, popiel i antracyt. (Dane z zeszłego tygodnia)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź. Mam znajomą w Zakopanem, może poproszę, żeby mi kupiła, choć ona nie bardzo się na tym zna... Ale i cena nie tak szalona, by nie zaryzykować. Tym niemniej jeśli ktoś z zaglądających tutaj wie, gdzie taką wełnę można kupić w Warszawie (mam bliżej, ale bardzo rzadko bywam i nawet nie wiem, gdzie teraz są tego typu stragany) - to będę serdecznie wdzięczna za podpowiedź.

      Usuń
  13. Twoja swetroneska zainspirowała mnie i tak powstała marynara:
    http://drucikidory.blogspot.nl/2012/09/marynara-66.html
    Dzięki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń